Naudokite tai ko reikia - kada reikia
Modulinė sistemos architektūra leidžia nuolat plėsti sistemos funkcionalumą. Visiems vartotojams yra pasiekiamas pilnas sistemos funkcionalumas, nepriklausomai nuo to esate maža ar didelė įmonė. Visi moduliai yra tarpusavyje integruoti, todėl valdyti informaciją galite centralizuotai ir sparčiai įtraukiant visus įmonės darbuotojus.
CRM
Modernus CRM modulis, leidžiantis pilnai valdyti iniciatyvas, galimybes, partnerius, partnerių kontaktus ir visą, su pardavimo procesu, susietą informaciją. Globalus užduočių valdymas leidžia fiksuoti ir sekti veiksmus, kuriuos reikia atlikti su konrečiomis pardavimo galimybėmis, kontaktais ar bet kuria kita informacija. Planuokite susitikimus, siųskite pasiūlymus, sekite komunikaciją su klientais, fiksuokite pralaimėtų pardavimo galimybių priežastis ir analizuoktie jas.
Pirkimų valdymas
Pilnai valdykite pirkimo procesą, perkamų produktų valdymas, pirkimo kainų valdymas, užklausų tiekėjams siuntimas, automatinių pirkimo užsakymų kūrimas atsižvelgiant į pirkimo taisykles. Tiksliai planuokite produktų gavimą, gaukite geriausią įmanomą produktų kainą, kartu su atsargų valdymo moduliu užtikrinsite, kad sandėlio darbuotojai bus pasiruošę atvykstančioms siuntoms, o pardavėjai tiksliai žinos, kada jiems aktualūs produktai atvyks.
Pardavimų valdymas
Procesas, kuris nuolat turi būti tobulinamas. Operacijų koordinavimas, pardavimo metodų ir strategijų valdymas suteikia galimybę verslui didinti pardavimų apimtis. Kurkite kainoraščius savo esamiems ir naujiems klientams. Parduokite įvairaus tipo produktus, paslaugas, sandėliuojamus produktus. Kurkite profesionalius pasiūlymus, tai tik maža dalis funkcijų, kurias galite atlikti su šiuo moduliu.
Sandėlio valdymas
Modulis leidžia visapusiškai valdyti sandėlius ir produktų atsargas. Kurkite sandėlio vietas, kad produktai darbuotojams būtų lengviau atrenkami, rūšiuokite juos. Spausdinkite bendrus atrinkimo lapus užsakymams. Fiksuokite vidinius perkelimus. Kurkite automatines atsargų papildymo taisykles, užtikrinkite produktų pasiekiamumą reikamu laiku. Sekite produktų serijinius numerius, partijas ir galiojimus. Modulis turi daugybę funkcionalumo, kurį galite panaudoti savo versle.
Gamybos valdymas
Modulis leidžia valdyti gaminių komplektavimo specifikacijas, turi galimybę planuoti užsakymus, yra glaudžiai susietas su atsargu moduliu. Naudodami gamybos modulį valdysite komponenčių atsargas ir likučių prognozes.
Apskaita
Sukurkite ir siųskite profesionalias sąskaitas faktūras, fiksuokite mokėjimus, valdykite skolas. Siųskite priminimus savo skolininkams vos keliais paspaudimais. Automatiškai kurkite sąskaitas faktūras iš pirkimo, pardavimo užsakymų. Ištikus netikėtumams, kurkite kreditines sąskaitas. Mokesčių, mokestinių aplinkų, banko sąskaitų, mokėjimo sąlygų valdymas.
Projektų valdymas
Modulis leidžia valdyti įvairaus tipo projektus, fiksuoti planuojamą ir faktiškai darbams skirtą laiką. Kurkite neribotą kiekį projektų ir užduočių. Skirstykite užduotis darbuotojams ir sekite jų atlikimo terminus. Pritaikyte užduočių atlikimo etapus savo poreikiams, projektams.
Laiko apskaita
Modulis leidžia fiksuoti užduočių atlikimo laiką, analizuoti darbuotojų produktyvumą. Priskirkite atitinkamas užduotis, užsakymų peržiūras ar bet kokį kitą įrašą kolegoms ir matykite, koks jų efektyvumas.
Diskusijos
Modulis veikia analogiškai #Slack aplikacijai. Kurkite ir valdykite diskusijas tarp darbuotojų, vadovų ir atskirų grupių. Gaukite aptariamų temų apžvalgą ir visus naujus pranešimus modulio naujienų kanale. Susirašynėkite tiesiogiai sistemoje su visais darbuotojais "chat" formatu. Sekite norimus darbuotojus ar bet kokias kitas sistemoje esančias operacijas ir gaukite pranešimus apie pasikeitimus iš karto jiems įvykus.
Žmogiškųjų išteklių valdymas
Valdykite su darbuotojais susietą kontaktinę ir asmeninę informaciją. Analizuokite darbuotojo darbo laiko žiniaraščius.
Kontaktai
Patogus įmonių, kontaktų, pristatymo adresų ir visos su konktaktais susietos informacijos valdymas tiesiai iš kontakto kortelės. Daugybė naudingo funkcionalumo, kurį galite išnaudoti savo versle.
Naujienlaiškių valdymas
Gerinkite savo rezultatus siųsdami laiškus į tikslines grupes savo duomenų bazėje. Pasirinkite potencialius klientus ar tiesiog grupę žmonių iš savo klientų sąrašo pagal šalis, datą ar bet kokį kitą kriterijų. Atsifiltravę klientus, siųskite norimą turinį tik tiems asmenims, kuriuos norite turėti savo kampanijoje. Susikurkite sau priimtinus modernius laiško šablonus "drag&drop" principu.
Kalendorius
Sistema turi savo vidinį kalendorių, kuriame darbuotojai gali žymėtis savo užimtumą. Susitikimai, darbai ar bet kokia kita informacija, kuri aktuali jam ir kitiems. Darbų planavimas tampa aiškesnis matant kolegų užimtumą. Yra galimybė integruotis su “Google” kalendoriumi.